loading...
برترینها021 برترین سایت تفریحی , سرگرمی و عکس
موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان


برترین عطر و ادکلن های روز دنیا با قیمت عالی در کانال تلگرام عطر کده


آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 1167 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)

تستوسترون


تستوسترون انانتات


تستوسترون انانتات نیز یکی از هورمون های آندروژن طبیعی است که به طور طبیعی در بدن تولید شده و مسئول رشد و توسعه اندام ها و ویژگی های جنسی در مردان است. این دارو برای درمان بیماری ها و علائم ناشی از کمبود هورمون های جنسی در بدن توصیه و تجویز می شود. این ترکیب برای درمان کم خونی های مقاوم به درمان طبیعی نیز به کار گرفته می شود. این دارو حتی در مورد کودکان و زنان نیز تجویز می گردد.


این دارو همچنین در پرورش اندام و ورزش های قدرتی دیگر نیز کاربرد دارد. این دارو که تحت عناوین تجارتی مختلف تولید و عرضه می شود تستوسترونی طولانی اثر بوده و بسته به ویژگی های متابولیکی افراد, به مدت 2 یا 3 هفته در بدن به صورت فعال باقی می ماند. اما بدنسازان و وزنه برداران قدرتی به طور متوسط هفته ای یک تزریق از این دارو را انجام می دهند. این موضوع نشان میدهد که نیمه عمر پلاسمایی این دارو در خون حدود 7 روز می باشد.


این دارو آندروژنی بسیار قدرتمند است که ترجیحا باید به همراه آنابولیکی دیگر مصرف شود. این ترکیب امکان افزایش سریع حجم و قدرت عضلانی را فراهم خواهد کرد. افزایش سریع وزن و قدرت معمولا با احتباس آب و املاح فراوان همراه خواهد بود. که این امر به شدت مورد پسند وزنه برداران سنگین وزن واقع می شود. مصرف "تستوسترون انانتات" "تستوسترون سی پیونات" و "سوستانون 250" برای این دسته از ورزشکاران کاملا مناسب است. مصرف دوزهای 500, , 1000 و یا حتی 2000 میلی گرم از داروی "انانتات" نیز دیده شده است.


طریقه مصرف :


مصرف این دارو باعث افزایش هورمون های جنسی زنانه در بدن شده و به همین علت نیز مصرف "پروویرون" و " نولوادکس" نیز به میزان 500 میلی گرم در هفته و به همراه آن توصیه شده است. این دارو باعث تسریع ریکاوری نیز می شود. برای افزودن به حجم توده عضلانی این دارو با "آنادرول 50", "دیانابول", "دکادورابولین" و "پارابولان" نیز مصرف می گردد. به طور مثال 100 میلی گرم آنادرول در روز, 200 میلی گرم دکادورابولین در هفته, 500 میلی گرم تستوسترون در هفته به خوبی پاسخگوی توقعات ورزشکاران خواهد بود.


دز مصرف این دارو معمولا از 250 میلی گرم تا 2000 میلی گرم در هفته متغیر است اما دز توصیه شده بین 250 تا 1000 میلی گرم در هفته است. در صورت مصرف این دارو در دز های بالا, کل مقدار مصرفی را در 2 تزریق تقسیم کرده و در طول هفته و با رعایت فواصل منظم مصرف کنید.

این دارو با تاثیر بر غده های هیپوتالاموس و هیپوفیز باعث کم شدن و حتی توقف ترشح طبیعی هورمون تستوسترون در بدن می شود. بنابراین کسانی که از این دارو استفاده می کنند باید هر 6 یا 8 هفته, یک دوره از داروی "HCG" استفاده کنند. یک تزریق 5000 واحدی از "HCG" در هر 5 روز و در کل 3 تزریق کافی به نظر میرسد. در پایان دوره ی مصرف "انانتات" استفاده از داروهای "کلوماید", , GCG"" و " نولوادکس" و "کلن بوترول" توصیه شده است.


عوارض جانبی :


عوارض جانبی این دارو بیشتر به خاطر خواص آندروژنیکی بسیار قدرتمند آن و همچنین احتباس آب و املاح اتفاق می افتد. کسانی که از عارضه فشار خون رنج میبرند یا به محض استفاده از استروئیدهای آنابولیک دچار این عارضه می شوند, باید در استفاده از این دارو رعایت احتیاط کنند. با مصرف این دارو جوش های پوستی مخصوصا در نواحی پشت, سینه, شانه ها و بازوها دیده میشود.

کسانی که به وفور از این دارو استفاده کرده اند, معمولا دچار عوارض جانبی آن میشوند که این عوارض غالبا پس از قطع دارو بروز می کنند. از ویژگی های این افراد می توان به بروز علائم زنانگی, ژینکوماستی, نیاز به تزریق آنتی استروژن, کاهش قدرت باروری و در نهایت عقیمی اشاره کرد.

از دیگر عوارض جانبی این دارو می توان به کم شدن تعداد اسپرم ها, کوچک شدن و به تحلیل رفتن بیضه ها و مخصوصا افزایش حالت های تهاجمی و پرخاشگری اشاره کرد.


مصرف "تستوسترون انانتات" در زنان باعث بروز علائمی همچون : آکنه, طاسی, بروز خواص مردانه, رویش موهای زاید در بدن و کلفتی صدا می گردد. مقدار مصرف این دارو در زنان 250 میلی گرم در هر 7 الی 10 روز توصیه شده است.


ماده موثر این دارو "تستوسترون انانتات" است. این دارو به صورت آمپولهای 50, 100, 200, ,250 میلی گرم در میلی لیتر و تحت عناوین مختلف تجارتی از قبیل :

"Andropository", "Andro 900" , "Androtardaryl", "Dura-Testosteron", "Everone", "Teson L.A", "Testaval"


و غیره در بازارهای جهانی به فروش می رسد.


منبع : کتاب دوپینگ و داروهای نیروزا در پرورش اندام

نویسنده : صادق سلامی



برچسب ها تستوسترون , تستوسترون انانتات , عوارض تستوسترون , فواید تستوسترون , مصرف تستوسترون , تستوسترون سی پیونات , سوستانون , تستوسترون 50 , تستوسترون 100 , تستوسترون 200 , تستوسترون 250 , تستوسترون انانتات 50 , تستوسترون انانتات 100 , تستوسترون انانتات 200 , تستوسترون انانتات 250 , تستوسترون و آکنه , تستوسترون و جوش , تستوسترون و بدنسازی , بدنسازی , بادی بیلدینگ , تستوسترون و بادی بیلدینگ , دکادورابولین , پروویرون , کلوماید , نولوادکس , تستوسترون و عقیمی , تستوسترون و اسپرم , تستوسترون و باروری , تستسترون , تستسترون انانتات , عوارض تستسترون , تستسترون سی پیونات , تستسترون 50 , تستسترون 100 , تستسترون 200 , تستسترون 250 , تستسترون انانتات 250 , تستسترون و جوش , تستسترون و بدنسازی , پرورش اندام , بدن , بدنسازی و پرورش اندام , پرورش اندامو تستوسترون , پرورش اندام و تستوسترون , پرورش اندام و تستوسترون 50 , پرورش اندام و تستوسترون 100 , پرورش اندام و تستوسترون 200 , پرورش اندام و تستوسترون 250 , پرورش اندام و دکا , پرورش اندام و دکادورابولین , پرورش اندام و باشگاه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی به ثبت رسیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 549
  • کل نظرات : 539
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4722
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 520
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 16,894
  • بازدید سال : 106,322
  • بازدید کلی : 5,290,983