loading...
برترینها021 برترین سایت تفریحی , سرگرمی و عکس
موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان


برترین عطر و ادکلن های روز دنیا با قیمت عالی در کانال تلگرام عطر کده


آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 784 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

dianabol


دیانابول


دیانابول استروییدی خوراکی است که تاثیری مطلوب بر متابولیسم پروتیین داشته و باعث افزایش سنتز پروتیین در بدن و موازنه مثبت نیتروژن و در نتیجه افزایش حجم و قدرت عضلانی میشود. "دیانابول" اثرات انابولیک و اندروژنیک بسیار قدرتمندی دارد و به همین خاطرنیز در بین ورزشکاران  از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. افزایش وزنی معادل 2 الی 4 پوند در هفته, در طول 6 هفته اول مصرف , کاملا طبیعی و قابل پیش بینی است. با استفاده از داروهای "نولوادکس" و "پروویرون" میتوان عوارض دیانابول را تا حد زیادی مهار کرد.

 

طریقه مصرف :


دز موثر این دارو 15 الی 40 میلی گرم در روز تشخیص داده شده است. کسانی که به تازگی اقدام به مصرف استروییدها میکنند و یا این دارو را برای اولین بار تجربه می کنند , نباید دز مصرف روزانه را از 20 میلی گرم فراتر ببرند. مصرف مداوم این دارو نباید بیش از 8 الی 10 هفته به طول بیانجامد.


در صورتی که پس از هفته هفتم مصرف با کاهش محسوس اثرات این دارو مواجه شدید با مصرف "دورابولین" (200 میلی گرم در هفته) یا "پریموبولان" (200 میلی گرم در هفته) میتوانید اثرات انابولیکی را تشدید کنید. اما مصرف تستوسترون در این مرحله تحت هیچ شرایطی توصیه نمیشود.


برای پیشرفتی برق اسا مصرف روزانه 20 الی 30 میلی گرم دیانابول و 200 الی 400 میلی گرم دکا دورابولین در روز اثار معجزه اسایی را به دنبال خواهد داشت.


مصرف همزمان این دارو با " اکساندرولون" و یا "وینسترول" بیشتر به افزایش قدرت بدنی منجر خواهد شد تا حجم عضلانی.


استفاده همزمان این دارو با " سوستانون" یا " تستوسترون " به صورت 250 میلی گرم در هفته و یا " دکا دورابولین" به صورت 200 میلی گرم در هفته توصیه میشود.


به دلیل اینکه این دارو باعث افزایش احتباس اب و املاح در بدن شده و عوارضی همچون ژینکوماستی  را نیز به دنبال دارد, مصرف ان باید با احتیاط انجام گیرد.


در صورتی که با مصرف " نولوادکس" یا "پرو ویرون" موفق به مهار کردن عوارض جانبی این دارو شده اید, به منظور تشدید فرایند عضله سازی می توان همزمان با ان از داروهای "پارابولان" , " ماسترون" , "اکساندرولون" و غیره نیز استفاده نمود.


نیمه عمر این دارو بسیار کم است بنابراین مصرف مداوم ان به صورت 2 وعده در روز کاملا ضروری است. برای جلوگیری از ناراحتی های گوارشی احتمالی , قرصهای دیانابول را به همراه غذا میل کنید. "دیانابول" پس از 1 الی 3 ساعت وارد جریان خون می شود. به دلیل خواص اندروژنیک بسیار قدرتمند این دارو ,مصرف ان در زنان ورزشکار ممنوع است.

 

عوارض جانبی :


این دارو اگرچه عوارض جانبی فراوانی دارد اما مصرف روزانه 20 میلی گرم از ان , عوارض جانبی چندانی را در پی نخواهد داشت. ترکیب 17 الفایی موجود در فرمول شیمیایی این دارو برای کبد بسیار سمی است, این دارو وزن بدن را به سرعت افزایش داده و با افزایش احتباس اب واملاح در بدن , فشار خون را نیز به طور قابل ملاحظه ای بالا میبرد.


این دارو در بدن به راحتی به استروژن و هورمونهای جنسی زنانه تبدیل شده و به عارضه ژینکوماستی در مردان ختم می شود و به همین دلیل نیز مصرف "نولوادکس" و"پروویرون" برای مهار کردن عوارض این دارو و به همراه ان ضروری است.


به دلیل خواص اندروژنیک بسیار قدرتمندی که این دارو از خود نشان می دهد , علایمی همچون اکنه و جوش های پوستی در نواحی گردن ,سینه, پشت و شانه ها و صورت نیز با مصرف این دارو شایع است.

این دارو در بدن به راحتی به ماده "دی هیدرو تستوسترون" تبدیل شده و باعث ریزش موی سر در مردان میشود.


پس از قطع مصرف این دارو و دفع اب واملاح ذخیره شده در عضلات , افت محسوس قدرت و حجم عضلانی نیز اجتناب ناپذیر است.


ماده موثر این دارو "متان دی نون/ متاندروستنلون" است. این دارو به صورت قرصهای 1,2,5 و 10 میلی گرمی و کرم های 5/0درصد و محلولهای 50 میلی لیتری  و با عناوین تجارتی مختلف از قبیل :


انابول تبلتس,  انابولین , بایونابول , متانابول , استنولون و غیره در بازارهای دارویی جهان به فروش میرسد.

 

 

 

                                                                     منبع : کتاب دوپینگ وداروهای نیروزا در پرورش اندام

 

                                                                                     نویسنده کتاب : صادق سلامی

درباره ما
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی به ثبت رسیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 549
  • کل نظرات : 539
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4722
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 1,068
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,749
  • بازدید ماه : 3,749
  • بازدید سال : 150,741
  • بازدید کلی : 5,335,402